New BFF

Ska bege mig neråt till mina nya bästisar. De har ju funnits ett tag i mitt liv men nu är vi på topp igen. Älskar er tjejer! Frågan är bara, hur skall jag få med er i eran lilla box till Ålesund utan att ni går sönder? Jag kommer på en lösning skall ni se.. 



Ska ta och skaffa mig ett liknande liv nu tänkte jag. Men jag och min Charlotte behöver minns två tjejer (+ varsin bögkompis!) för att lyckas.. Vi kommer klara det snuttis! Och jag tror vi båda vet vilka roller vi har, så behöver "bara" hitta en Miranda & en Charlotte.. Sen pang boom kan vi börja leva. Woho


Kommentarer
Postat av: Chölött

Hahah !! Det går inte att vara Samantha i denna stan, lille vän ^^

2009-09-02 @ 17:37:38
URL: http://qalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0