Hår problem

Hjälp!? Blondin, Blondett eller rödhårig?


Ska jag bli blond igen? Men i så fall, hur blond? Mitt mål har ju varit att bli som Gaga, men nu börjar jag bli osäker.. Ska jag bli blond? Så blond? Lite lagom blond? Slingat?


Eller det nya? Blondett. Är ju kanske det närmaste jag kommer min egen. Det är ju kanske lättast, och snyggt. Men för tråkigt?


Eller ska jag ta ut svängarna och bli rödhårig? Har ju lite i mig från början så blir nog inte så svårt. Men brunröd? Bara röd? Eller jordgubbsblond?

Kanske inte världens problem eftersom det alltid går att färga tillbaka/över igen. Men just nu sitter jag här i min mellan färg, eller aah från svart till vit (alltså typ orange efter avfärgning + två omgångar askblond som inte vill sig/utväxt för att jag inte gör något) Hjälp mig, kan inte se ut såhär längre!?

Kommentarer
Postat av: Sabina

alltid svårt det där, men gör det som känns bäst :)

2009-09-03 @ 23:33:21
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: Linda

Jag gillar Heidis och Nicoles hår med lite skiftningar i!

2009-09-04 @ 09:20:25
URL: http://trueblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0