Diamonds are a girl's best friend

Nej det uttrycket stämmer inte längre. Skor, skor är en flickas bästa vän!
Här är några skor som jag tycker är obligatoriska i ens skosamling!


Den svarta pumpen. Den måste finnas. En enkel högklackad sko, fungerar alltid på fest! Passar till allt.


Ett par svarta Mc Boots. Ja de är höstens sko. Fungerar att matcha till allt. Mina absoluta favoriter! Finns i lite olika varianter, men ett par, jo, det måste du ha!


De klassiska beigea conversen fungerar också till allt, går inte ur tiden. Vita fungerar också och svarta ibland. Men andra fäger nej det gillar jag inte. Blir för mycket på något sätt, ser bara konstigt ut, sorry.


Vinterskon som håller år efter åt. Uggsen. Och nej det är inte för tidigt att använda nu. Ivigde mina igår inför säsongen. Men de passar bäst på vintern och hösten, dock inte i slask! De är snygga. 

Svarta ankelboots, högklackade. Fungerar både till vardags och fest. I år vill jag ha ett par i mocka! Dessa från Top Shop kan vara de snyggaste skorna jag någonsin sätt. Jag är kär i dem och jag vet att jag inte är den enda. De är magiska!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Riktigt snygga skor.

2009-09-02 @ 15:52:29
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Ani

De sista var snygga :)

2009-09-02 @ 16:22:28
URL: http://aramian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0