onödig, men kanske rolig, fakta

SKOR: Mc boots eller mina nya gladiator
SNEAKERS: Converse

JEANS: hatar jeans

T-SHIRT: rockiga, med tryck eller randigt

UNDERKLÄDER: H &M har billiga och snygga

VÄSKA: svart ska den vara

PLÅNBOK: Louis Vuitton i svart skinn, my love

SOLGLASÖGON: pilot eller svarta wayfarer

KLOCKA: har ingen med kommer få?

SMYCKEN: armband i silver eller svart. fast mitt jesusarmband och radhalsband är favoriter

TV: vet inte riktigt vad vi har :S

MOBILTELEFON: samsung

MP3: rosa ipod nano

DATOR: finaste svara LG, ingen vanlig svart ful utan denna är fin! med vitt tangentbord

SMINK: just nu, puderfondation (inte idpuder), solpuder & mascara.

ANSIKTSKRÄM: apotekets

DEODERANT: rexona uppochner

TANDKRÄM: olika

SCHAMPO/BALSAM: silver just nu ihop om att få någerlunda blont hår till studenten..

TVÅL: mammasval

PARFYM: I love love, Ed hardy är dem jag använder mest

MINERALVATTEN: eget pruttat

VIN: vitt med lite sprite i, jammi

DRINK: P2

BRÖD: hatar mackor

MAT: kinamat

GLASS: piggelin & twister

GODIS: har tröttnat lite på det

SÄNG: en som min mormor är född i. den är gamal & jätte fin

LAKAN: röda med vita hjärta

FRISÖRSALONG: olika

DAGSTIDNING: gp

MAGASIN: hänt extra bild..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0