090119

Ändrade planer.
Blir kanske inget Stockholm för mig. Charlotte skall på intervju i Norge nästa vecka och får hon jobbet där så blir det nog att jag också drar dit i sommar.. Nån medelstor håla vid kusten med namn Ålesund.. Även om jag skulle vilja flytta till en större stad än Göteborg verkar detta vara en go stad. Tydligen väldigt bra uteliv, sommaren kommer tusentals folk bara för att festa sönder i två månader precis min stil.. Hahaha ska vara lätt att få jobb också så det låter nästan prefekt. Ser riktigt fint ut på bilder också så där det ligger på öar ute i en norsk fjord. Nej men det kan säkert bli bra och bara för att man flyttar dit betyder det ju inte att jag kommer bli kvar där för alltid. Nej jag har högre drömmar än så men det är en bra start, att komma bort från Göteborg och i så fall även Sverige!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0