no way!

Har spenderat halva dagen genom att kolla på a double shot at love. Fan man blir ju beroende av dessa serier. Vill bara ha mermerMER! Tur hade jag som hade hela sex avsnitt framför mig när jag började titta idag. Men nu är det tyvärr slut så får snällt vänta tills de kommer ut.. Fan

Blev inget mer pluggande idag.. Hehe som om jag trode det? Nej så det blir att gå upp kl 9 imon och sitta hela dagen med det.. Fyefan men skyll dig själv Felicia.. Gör ju samma sak varje gång så borde ju lära mig någon gång men icke!

Sen har jag fått veta det värsta idag. Du lämnar mig, lämnar mig! Eller kanske inte riktigt, jag förstår att du måste. Men jag då? Åååh även om jag är så otroligt glad för dig skull, går inte att beskriva, så känner jag mig så övergiven. Vad kommer hända med mig nu då? Ååh har aldrig känt mig såhär ensam. FY FAN VAD JAG KOMMER SAKNA DIG! Inte för att vi kommer ses mer ofta med alla telefonsamtal. Fan fem gånge om dagen kommer bli till typ ett i veckan. Jag kommer aldrig överleva utan dig känns det som. Aja får bita mig i kragen och snällt vänta ut studentdagen så att jag kan flytta till dig. Om jag nu vill det, jo jag vill, jag vill vara med dig! :D Ååh tänk om du inte kommer på min student för att du jobbar? Hjälp!! Ååh vad jag kommer sakna dig plott! <3


älskar dig   (& denna bild & denna dagen!)

Kommentarer
Postat av: C

Varje gång du känner att du saknar mig, så tänk på att just i den stunden saknar jag dig dubbelt så mycket. Varje gång du känner dig ensam, så komemr jag att känna mig dubbelt så ensam. Och varje gång du tänker på hur mycket du älskar mig, så älskar jag dig tio gånger mer!

Du komemr aldrig att förlora mig, och det går alltid att få tag på mig =)

2009-02-04 @ 11:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0