löning - ickeysticky

JA! Imon kommer lönen! Har hittat lite saker som jag ska köpa!
Var på stan med Tone, Lovisa och Annabell idag och tittade runt lite. Sen fortsatte jag och Lovisa vårt sökande efter torsdagens outfit. Hittade en del som man vill ta med sig hem så får se vad det blir imon då vi alla samlas tidigt (dock efter skolan..) för att göra våra små inköp.. Sen på kvällen blir det kaffekalajs..
På torsdag beger vi oss till Sticky! Wooow fan vad jag längtar, det springer i hela kroppen efter utgång! Hade ju tänkt att gå ut i helgen men va fan. Ju tidigare desto bättre. Och sticky? Hallå topfloor, wow! Nej fan vad ball det ska bli, i våra nya kläder. LÄNGTAR!

Funderar på att önska mig en låt nu när jag kommit på att man kan göra det! Hell or high water? Ja vi kör på det va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0