Crazy Lixx - vip?

Rolig dag? Inte särskillt..
Efter skolan, som jag faktisgt gick upp för, åkte jag hem och kollade på sex and the city. Och det är där jag befunnit mig hela dagen. Jälvigt gött under tiden men nu efteråt känns det lite slöseri.. Har inte hunnit med något av det jag hade tänkt att göra men va fan jag är ju baa mig själv. Ingen överraskning dock.

Fast den hände dock en sak idag..
Imorse såg jag att Crazy Lixx skulle spela på sticky. Jävligt bra band där Vic spelade innan.. Blev så jälva arg på sticky för att dom har 20. Hallå? Jag vill ju gå på deras konserter där? Tänker fan inte skaffa falskleg för det.. Nonono. Så på lite skoj så (självklart hoppades jag ju på det bästa men inte ens jag trode ju på det..) skickar jag ett meddelande till bandet på myspace där jag säger att jag önskar att jag hade fått komma, lycka till blablabla jag är bara 18 suger.. Trodde ju faninte att jag skulle få svar och om jag nu skulle få det så knappast detta.. Fick tillbaka; fan att du inte hörde av dig lite tidigare så hade vi ju självklart fixat in dig!
Jo men man tackar.. Jävligt lätt att vara efterklok.. Fan vad arg jag var! Helvete! Antagligen hade ju HC varit där med, tänk att festa med dom! Och inte nog med det, kommer in för att crazy lixx fixar in mig? Jo men visst det är väll så.. Jag får fortsätta drömma. Även om jag är nära drömmarna helatiden så kommer jag aldrig lyckas få dom att bli sanna.. Men tänk om ja då hade jag varit på sticky nu, festat röver av mig med HC + Thomas & Crazy Lizz + alla andra jälva snygga glamrockare.. Fan jag hade haft den bästa kvällen i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0