This is the one


Skulle göra en outfitbild som jag drömde om att han ikväll. Inte visste jag at jag skulle göra en av de jag blitt mest nöjd med någonsin! Dethär är verkligen jag och fan vad jag hade velat ha detta! Skorna, väskan & döskalle ringen hade jag kunnat göra mycket för! Hade kunnat åka uppskjutet typ fem gånger om jag hade fått dessa.  
Jag & Sunnie ska på Johan Palm ikväll, haha han är så gullig. Dock är det inte riktigt samma kläder som åker på. Svart playsuit, jeansskjortan, mcboots & döskalle ring (tyvär är de inte lika fina som dessa över men det får duga).

Kommentarer
Postat av: Skönhetsbloggen!

Så grymt cool stil! :)

2009-08-13 @ 18:56:32
URL: http://strawberriness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0