vart är min walkin?

Gick upp klockan 11 för att städa. Har städat i ca 2 timmar nu. Fyfan, nu väntar bara det värsta. Ska rensa mina gaderober och alla mina skoskåp för mamma och pappa börjar få nog av alla mina saker.. De har kommit på några nya regler tydligen.. Ett par skor in, ett par ut. Ett klädes plagg in ett ut. Hur fan kan de ställa sånna krav?
Jag borde ställa kraven.. Jag vill ha mer plats för mina saker! Men nehepp då får jag flytta.. Trevlig familj, de borde ha bättre förståelse.. Eller jag kanske bara behöver lära mig att hantera mina kläder på rätt sätt.. Men va fan, halva tvättstugan är ju typ full med massa skräp. Där kan jag ju bygga en stor garderob. Men orka ha sin garderob två våningar ner.. Kanske skall flytta ner i Tv rummet och ha tvättstugan som en walkin. Eller så gör jag bara som mamma sa, flyttar. Har walkinnen som sovrum och sovrummet som klädkammare. För jag lär inte hitta någon billig lägenhet här i Göteborg med en garderob stor nog för mina kläder så år väll hitta en där min säng går in :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0