sicken helg

Fyfan vad trött jag är! Krök i fredags, jobb på lördag, fest på lördag, jobb på söndag & utgång idag.. Men jag tog mig bara till förfesten sen pallade jag inte mera och åkte hem.. Har aldrig varit så död som nu.. Hela kroppen typ skriker. Den är helt utmattad plus att träningsverken sen i fredags är förjälvlig. Mina vader gör jätte ont även när jag inte rör dem.. AJ

Har bokat in oss på box imon också! Fan vad gött det ska bli, sen combaten på tisdag. Jej jag ska bli träningsnarkoman har jag tänkt..
Imon ska jag också på stan med min sunnie <3 måste köpa byxor! Hade jätte mysig kväll hos henne igår då hon fyllde 19. :) Saknar dig stumpan, längtar till imon! En riktig dag med dig igen, det va längesedan v verkligen umgicks.. Förutom mys kvällarna då ;)








Har dock tyvärr inte ett enda fons kort på oss på denna dator :/ haha. Men det visar historia!


Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHAHA BILDERNA! <3 Du är bäst och jag hoppas du vet att du alltid kommer finnas kvar i mitt hjärta! :D

2009-04-06 @ 00:00:49
URL: http://fakeyoursmile.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vad har du för planer inför påsk? :)

2009-04-06 @ 12:49:13
URL: http://pitbullkramare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0