Imorgon kommer bli en toppen dag!

Ska in till stan och träffa Issa för att köpa present till Michaela och en klänning + väska till mig! Sen blir det box med Höje. Efter det blir det förfest hos bästa Tone med min underbara Sunnie (är så jälva glad för oss igen, har verkligen saknat dig!) och Lovisa. Sen blir det Parkan med tjejerna!! Om inte detta vore nog, för det vore det verkligen för att göra min dag, underbara tjejer, så kommer Mikael att vara där! Kommer bli roligt att träffa honom igen :)


Dessa fina ska bli mina imon. Ska även ha på mig det under kvällen :)


Dagens enda minus blir dock at säga hel då till mig klänning. Fan vad jag kommer böla. Bestämde mig för att inte kolla på den eller prova den idag för det kommer bli ändå svårare att lämna tillbaka den då.. :/

Kommentarer
Postat av: Eva

väskan var grym =) Cooling! Hoppas du får en bra dag, nu ska jag jobba...

2009-04-24 @ 06:20:10
URL: http://eva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0