Fredags

Igår hade jag planerat in en hemma kväll framför TVn med the beatch, har lyckats med att missa den varje gång den går på TV.
Men nej då säger Sunnie att vi ska ut. Och underbar som hon är, snäll som jag är & utgången som lockar så får jag allt skita i filmen, igen!
Så vi åkte in till stan och hade siktet på Rockbaren. Men på vagnen träfade vi några kompisar till henne som skulle till Diamond Dogs så vi hängde på. Det visade sig att det va typ världens tråkigaste ställe. Men ciden var billig i början. Sunnie hade inga pengar och knappt jag heller. Men vi fick ihop till en fylla var men ville ha mer. Så sandra spenderade en tid med att ragga dricka, dock utan framgång.. Så vi slog oss ner vid ett bord hos nån kille som hette Oliver. På något sätt kom vi in på att jag va halv Lettisk och jag tror han försökte få fram ett gäng komplimanger men det lät mest som världens dissar så blev så otroligt arg så vi drog hem.  Låter som en rätt tråkig kväll men jag hade rätt roligt! Tack Sunnie du är bäst!


Hade jag haft på mig detta igår hade kvällen kanske blivit ännu mer lyckad!



Linne: Forever21
Skinnbyxor: Les Chiffoniers
jacka: Top Shop
Skor: Burberry
Väska: Jil Sander Fringed
Armband: Dorthy Perkius


ÄLSKAR DET ROCKIGA BLANDAT MED LITE GULLIGULL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0