Dans på bordet & manliga strippor

Igår kväll var riktigt rolig! Kan vara en av de bästa utekvällar jag haft, eller var en av de bästa! Riktigt jävla ball hade jag. Lite tråkigt att jag tapade bort alla mina kompiar som jag gick dit med och att de gick hem tidigt :/ men jag får nog skylla mig själv. Haha fan jag är för social på fyllan alltså.. Men det är bra! För träffade mycket roligt nytt folk :)
Dan var bäst. Fyfan vad roligt vi hade. Dansade på  sofforna och borden och putte typ bort alla som satt där.. Haha men det är så det ska vara! Manliga strippor & dragqueens + transor, jammi me like!!

Tyvärr funkar ju inte min kamera att ladda in kort på datorn. FAN! Jag måste ju kunna göra det? Blir så jävla frustrerad.. men får försöka fixa upp bilderna imon :) För kommer ju få nya bilder ikväll.
Issa ligger och sover typ. Borde ör oss klara nu för snart ska vi till Michaela om fyller 19! Yey ska bli roligt. Får ta det lite lugnar än igår, haha bullshit..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0