yes

Har hittat de finaste skorna från H & M för endast 300 kr. Tyvärr var det ju inte bara jag som förälskat mig i dessa godingar. Har sprungit runt som en galning i alla affärer för att hitta dom men tyvärr.  Finns bara kvar i 36 och 37 och jag har tyvärr lite större fötter.. Gick in på H & Ms nätshop idag och till mitt stora nöje hittade jag dom där! Finns kvar i alla storlekar och i både svart och grått (jag skall dock ha de svarta). Om inte detta vara nog så har de också sänkt dem till 250. Som om inte 300 var billigt nog? Så gissa vad jag ska göra idag? Jo jag ska beställa min första produkt från internet. Helt underbart, kommer dock bli helt fast i detta sätt att shoppa och kommer aldrig mer komma utanför min dörr..

Jag har ju förälskat mig i årets sko mode, högklackade skor, utan höga skaft. Jag som har väldigt stora vader är ju överlycklig för detta. Nä jag inte fick tag på dessa så hittade jag mig ett par andra från din sko som jag snabt gjorde till mina! Så nu får mina godingar en ny kompis i skohyllan!


Mina nya älsklingar som snart blir mina!



Mina nuvarande älsklingar som snart får sig en kompis


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va fula :D

2008-11-23 @ 16:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0