tuffing

Usch för mig själv. Semenariumet gick sämst! Skämde ut mig, tjohej!
Kenya föreläsningen var jätte fin! Jag och Louise ska åka ner och voluntärjobba där om några år. Ska lära barnen allt vi kan :). Så otroligt söta. Ska verkligen bli fadder nu! Vill ha ett gatubarn någonstans i Afrika, hellst kenya. Vill bidra så att han/hon kan få gå i skolan, få mat, rent vatten, kläder och någonstans att sova på nätterna. Får jag ta och göra någon dag snart!

Idag skall jag träffa olivia, ska träffa henne om ca en timma. Ta en fika, gå på stan och köpa något mysigt till mig. Sen skall vi också lämna tillbaka min väska, igen! Denna gången skall jag ha en helt annan väska eller pengarna tillbaka! Orka beställa en ny, vänta på den i två veckor sen ha den i en månad och den går sönder igen. Nej får vara slut med den väskan nu, R.I.P fina väska <3

Sen ikväll ska jag hem till Louise och fördricka och sedan skall vi ut! :D Jippi. Förhoppningsvis kan jag få en liten skymt av hennes kille! Dom måste vara det sötaste paret jag vet.






Min nya ikon, love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0