Psyk

Tråkig lörda kväll..
Pimpi & Andreas kom förbli.. Hände inget hos mig så vi åkte hem till Pimpis nya lägenhet & kollade på en film. Nån jävla psykkärring som fångatog en författare. Den var rätt bra. Men såg lite av mig själv i henne typ.. Att jag är besatt av Bill, fan jag kommer sluta som henne. Tillfånga ta honom & tvinga honom att älska mig. När han inte gör det så krossar jag hans fötter så han inte kan gå. Woho jippi. Akta dig Bill!





Imorgon blir det städning, plugg & sola.. Usch att helgen snart är slut & jag måste tillbaka till skolan. Skall bli otroligt skönt att sluta snart! Vill verkligen bara därifrån & starta om mitt liv. Flytta här ifrån & göra något roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0