party

Blev en lugn kväll igår eftersom jag skulle jobba idag. Samma ikväll, ska upp och jobba imon. Men sen imon kväll smäller det!
Årlig julfest med donken. Hahaha fan vad roligt. Fick min biljett idag efter att jag fått ett ganska stort vredesutbrott igår för jag fick ca 100 sms av jobbet om festan (va typ bara 4 påriktigt men känndes som 100). Blev jätte arg eftersom jag inte fått någon biljett, jag vill ju gå! Så skickar dom sms om detta till alla, fyfan!
Blev inkallad till chefen idag då jag skulle prata med honom. HJÄLP! Men det var bara en liten biljett till mig :) han ville ge den till mig personligen. Jippi.
Så imon blir det party! Ska ha min rosa klänning jag köpte i Jönköping, ska snällt och snyggt bli matchad av the Zeb som ska ha lila skjorta.. Hahaha :)
Roligt Roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0