mvg

Sitter och skriver ett arbete om företagens etiska ansvar.. Jippi, what? Måste vara det mest onördiga arbetet jag någonsin skrivit. Skulle gjort det igår men när jag städade så städade jag så bra så jag städade bort mitt arbete! Så fick snällt sätta mig och göra det nu. Snart kommer min kusin och räddar mig från pluggandet, är dock redan klar..

Idag har jag provar och beställt studentmössa! Yes snart är det här! Grattis till mig (och alla andra som tar studenten 2009!)
Jag har också fått tillbaka mitt prov som jag skrev förra veckan. MVG på mig! Näst bäst i klassen. Ibland är jag allt bra duktig.


Kommentarer
Postat av: juniii

onöRdiga? haaha :D

2008-11-27 @ 04:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0