lyllo

Blev väckt av jobbet både igår & idag.. Skulle kunnat jobba, jag vill ju verkligen det för jag behöver mina pengar. Får dåligt samvete nu efteråt när jag tackat nej till båda dagarna. Men jag tror att jag behövde denna helgen helt ledig. Idag har jag städat mitt rum. Riktigt storstädning. Sen ska jag också plugga, anledningen till varför jag inte kunde jobba. Så nu måste jag verkligen göra det, annars kommer jag ångra mig!

För övrigt har jag blivit beroende av alla dessa klädsidor. Jag kan sitta i timmar och bara titta och drömma mig bort!
Vill köpa hur mycket som hellst, därför måste jag nu verkligen börja jobba jätte mycket!
Jag har även kollat i en del bloggar. Gud vad roligt det är. Att se alla som lyckats bli stora på detta :) jag blir så avundsjuk. Jag vill också!


Underbara klänning från nelly.com


Jag önskar att jag fick dessa söta toppar från forever21.com!
Ska ta och köpa mig någon av dom tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0