Lovely

Nu ska det bli av. Eller snart. Får ta pengarna jag fått i födelsedags present och dela upp. Ska köpa en dator. Har hittat en jätte fin LG för bara 7 000kr :). Det får bli den så kan jag tatuera mig nu i vinter också!
Har sen långt tillbaka bestämt mig för att tatuera in mitt efternamn i slutet av magen i skrivstil <3 underbart. Men eftersom jag själv tycker att jag är lite för stor just nu så skall jag gå ner några kg och göra den sen..
Så kom på vad jag vill göra mer nu i veckan. Det var en tjej som gick i min skola som hade tatuerat i nån text på foten.. Tyckte det va svin snyggt. Så kom och tänka på det nu i veckan när jag tog på mig ett par skor som hon också äger.. Så kom jag på att jag också skall göra det. För foten är ju rätt bra. Nu när jag är ung kan jag visa det genom att ha öppna skor.. Tröttnar jag på det om några år eller när jag blir äldre så behöver jag ju inte ha öppna skor, smart? Ja.
Satt och lyssnade på den bästa låten jag vet.. UNENDLICHKEIT. Även om det är en Tokio Hotel låt (den finaste) så betyder det ju ändå oändlighet. Så även om jag skulle sluta gilla dom (vilkt jag inte kommer för jag ska gifta mig med bill) så står det för något. Det kommer också stå för den bästa resan jag gjort. Felicia & Charlotte, Tyskland 2-5 November 2007. Den kommer betyda otroligt mycket för mig. Dels detta och sen allt jag gått igenom under denna period som jag lyssnat på dom och hela den tiden som kommer komma. Så jag tror jag ska göra den :). Snart <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0