hemma

Kom hem från Jönköping vid halv 12, fick rusa hem, slänga av mig alla väskor byta om och sen till skolan för att ha en timmes lektion där vi bara gick igenom ett läxhäfte.. Världens mest onördiga lektion.. Aja, ska till stan med höje snart. Men eftersom vi ska till Italien på sportlovet så blir det ingen mer shopping för mig på länge! De saker jag köpt nu senast kommer bli de sista på ett långt tag! Usch men sånt är livet om jag vill åka skidor. Lär få gråta mig till söms över inga nya kläder eller sälja mig eller bara jobba röven av mig för att få ihop till både Italy & shopping!

Här är mina kära klänningar + de andra senaste köpen.







+ gosigaste viter vantar från h&m med bollar på & mina underbart fina födelsedagspresenter från olivia, finaste skinnhanskarna med nitar på <3


Kommentarer
Postat av: plott

hahaha, fy fan vad du är töntig =P

2008-11-27 @ 18:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0