träning

Jag funderar på hur jag skall börja träna. Tänkte att jag behöver lite olika typer av det för att jag tröttnar så lätt..

Gå på gym med Olivia (+ juni efter årsskiftet) 2 gånger i veckan. Då vi även kommer sola då detta ingår!
Simma 1-2 gånger i veckan med juni (på måndagar då hetingen har ett vattengympa pass) Eller juni, vi kanske ska gå på det istället??
Promenera 1-2 gånger i veckan. Själv eller med mamma. 8tror jag ska gå upp en timme tidigare imon, om jag orkar, för att promenera lite innan skolan. Börjar inte fören kl 2)

Behöver verkligen börja nu. Dels för kroppens skull men också för hälsa. Lever inte det mest hälsosamma livet..
Borde nog börja tänka ut en plan för det också.. Har dragit ner rejält på det onyttiga nu. Dock fikade jag idag.. usch! Jag vill äta hälsosamt men jag kan bara inte.
Jag äter ingen frukost för jag orkar inte, jag hinner inte, jag tycker det är äckligt, tröttnar på det, har slut på ideer och är allergisk mot det mesta som är gott att äta på morgonen.
Jag äter ett paket nudlar eller sushi till lunch.. Nån gång ibland kan jag äta i skolan men det händer nästan aldrig. Eftersom jag bara är i skolan en timma om dagen så går jag inte dit..
Sen äter jag middag.. Då äter jag min enda riktiga måltid om dagen!
Usch detta är inte bra, måste sluta med det! Men jag vet ju inte vad jag ska äta för jag gillar inte så mycket mat längre.. Tycker nästan att allt är äckligt, sen orkar jag inte laga något heller.
Borde kanske köpa massa morötter & olika sallader som jag kan äta..

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0