tokio hotel

Idag har jag spenderat min dag i sängen med min kusin. blev mycket prat om våra män, Bill & Tom men också om de andra killarna i bandet.. Mycket mysigt & roligt prat men ett tag gick det lite för mycket över gränsen.. Det var inte ens roligt.. Blev prat om en hel del annat också. Just nu sitter jag och målar mina naglar för snart skall jag, charlotte & Caroline åka tíll Jossan och förfesta med henne och Maria. sen ska vi ut! YEAAAH

Inatt skall jag och plotten sova med våra män igen efter lång tid ifrån dem.. :/ Men bra att dom kommit tillbaka nu när vi behöver dem som mest! Vi pratade om att vi kanske ska ta en tud till tyskland nästa år så har vi varit där en gång varje år i tre år för att kolla på våra män! Dock om vi bra sett dem en gång.. Men denna gången skall det bli anorlunda! <3
Vi har också bestämt att vi ska göra våra TH-tatuering när vi åker till LA i höst! LÄNGTAR SÅ MYCKET! Unendlichkeit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0