ojsan

Ska snart börja göra mig klar för ikväll :) Hoppa in i duschen, måla naglarna, prova kläder, ta på mig de jag valt ut och sedan sminka mig! Älskar att göra mig iordning.. Tråkigt nog blir det aldrig bra.. Menmen det kommer väll någon dag då jag blir nöjd med mig själv!

Hade prov idag och jag tror det gick åt skogen! Fy vad arg jag var.. Sen hade vi genomgång om hur man skriver den skriftliga delen i ett projektarbete. Hatar verkligen projektabetet! Jag skall hjälpa ett barnhem i Rumänien. Men det går verkligen jätte dåligt, så jag funderar på att sy min student klänning istället (inte balklänningen utan den jag har när jag springer ut!) Har redan bestämmt hur den skall se ut :) Så tänkte att jag kanske kan göra det som projektarbete istället... För då får jag ju betyg för den ;) Men jag får se vad som händer skall prata med min handledare nästa vecka.

Kul också när man får läsa andras tankar och inte får veta det rätt i ansiktet. Hur mycket lättare hade det inte bara varit om du pratat med mig istället? Blir lite lättare så.. Inte lika många missförstånd.
Men jag ska göra detta! Med eller utan dig, så det är bara för dig att välja hur du vill göra. Om du vill skita i alla dina drömmar eller om du vill chansa och kanske uppnå dem.

Kommentarer
Postat av: C

Ah, och vem fan är det som är löjlig? Vad är det med dig och dina läskunnigheter egentligen? "Nu har jag drömt om att få åka till LA hur länge som helst, och jag ska dit. Men jag börjar fundera på om min framtid verkligen är där." Detta betyder: Jag ska åka med Felicia till Usa, men jag vet inte om jag vill bor där resten av livet. "jag och Malin hade faktiskt en jäkligt intressant diskussion. Jag tänker inte avslöja något om våra planer" betyder att jag och malin faktiskt hade en jäkligt intressant diskussion, och att jag inte tänker avslöja något om våra planer. Men allt detta EFTER vi har vart i Usa. Och som du skriver "Om du vill skita i alla dina drömmar eller om du vill chansa och kanske uppnå dem." Du har inte en aning om vad mina drömmar innebär, min innersta drömmar vet ingen om, men om jag nu kan förverkliga dessa så tänker jag göra det också. EFTER jag har vart ute och sett vad jag vill av världen. De "drömmar" du och jag har, om att vi ska bli kända och allt, är kul att drömma om. Men jag är snart vuxen och måste börja tänka på min framtid och vad jag verkligen vill göra av mitt liv, därför är det bra att någon gång tänka realistiskt. Det kanske inte är så jättesmart att förlita sig på att man ska åka iväg och bli kändis? Eller att man ska gifta sig med en rockstjärna? Men om det nu är så så borde man kanske ha en backup, en plan B? Och det är det jag ska försöka fixa nu. Ok?

2008-12-04 @ 18:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0