N f S

Jag fick en rätt mysig dag ändå!

Höje ringde och väckte mig vid 1. Skulle in till stan och träffa Jensa. Han tyckte tydligen inte om Juni så han ville inte träffa oss båda mer än typ 5 min.. Så jag och Juni sprang runt en stund på stan och fixade lite klappar. Tyvärr har jag en sån jobbigt syster. Hon är wallafjortis så man kan inte hitta någonting till henne! Åååh
När jag kom hem gjorde jag glögg och pepparkakor till mig, mamma & pappa. Jag ville ha barnglögg för den är mycket godare, mumms! Pappa lagade god mat som vi sedan åt.
Det har börjat gå en reklam på TV om nya need for speed och varje gång jag ser den blir jag så jävla sugen att spela. Så idag satte jag mig och spelade en stund. Har så jälva sega bilar då det är nästan inte roligt. Men jag VANN! Två lopp :) Så snart ska jag allt köpa mig en ny bil. Efter lite tjat på pappa om att spela med mig (man får mkt snabbare bilar när man spelar två) kom han ner med orden "är du redo att bli utklassad?"
Frågan är ju bara vem som utklassa vem?? Fem vunna lopp (av fem) med UTKLASSNING! 1 min före nästan alla gånger. Men en gång tänkte jag vara snäll och låta han iaf få en andra chans. Så nära slutet stannar jag och väntar på honom. Okej jag ville vinna på riktigt, att få en liten match i det och verkligen jobba lite för det. Så att jag kunde stoltsera ännu mer, det va ju sista loppet!
Slutade med att jag väntade på honom i 2 min och ändå utklassa han totalt med ca 1/2 min före i mål. Tyvärr har vi båda lite dåliga ögon och inga glasögon så en timme för mig och 20 min för honom fick räcka. + att brittan dokumentären skulle börja.

Så imon blir det ännu mer spelade för mig efter att jag gått en promenad och ätit frukost, nu mera med laktosfri yogurt.. Sedan mer julmys på Liseberg och sedan söndags tradition med Wallander! Kan knppast bli en bättre helg nu när jag bestämt mig för att inte gå ut förens det är något speciellt. Har faktiskt vari duktigt och tackat nej till tre olika superier idag! STÅ PÅ DIG!

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0