Liseberg

Igår var jag och Juni på Liseberg! Jätte mysigt :)
Vi gick runt där med alla ljusträd och mös. Köpte knäckäpple, brändamandlar & korvvofflor. Namnam

Sen på kvällen kollade vi på Wallander! Nästa vecka är det den värsta. Usch jag vill inte se den igen. Har redan lite ångest över den.. Jag och Juni kommer kväva oss själva till döds... FYFAN! Man borde inte så göra så i en film.

Idag ska jag och Juni åka och simma! En timma idag igen. Jippi.. Fyfan vad det är tråkigt efter en halvtimma. Men bubbel och basu efter så kämpar man på tills belöningen. Eller den största belöningen är ju att man får en finare kropp.. Men det kommer ju inte än. Jag och olivia har bestämt vilket gym nu, tror jag.. Får dra igång det denna vecka också! För nu jälvar står jag inte ut längre. Glad som jag är att jag inte är i en sugenpåallt period nu! Förhoppningsvis kan jag hålla mig ifrån all dålig mat. Vill inte se ut såhär längre..

Sitter och kollar på Rihannas nya video till Rehab. Fyfan vad den är het! Har aldrig tyckt att Justin är snygg men FY JÄVLAR vad sexig han är i denna video. Även hon är det.. Men det är hon ju rätt ofta.
Dock förstår jag mig inte riktigt på hennes kläder nu för tiden. Visst vissa är ju svin balla men vissa går ju LITE över gränsen..




Så glad blir jag när höje fotar mig när jag äter äpple...


jag och min höje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0