klockrenaste

Jag är en av dom kanske dummaste och mest korkade människorna i världen! Iaf när det gäller stavning.. Språk spelar ingen roll, suger på det vilket språk det än är!

Så idag när jag pratade med plott så skulle jag berätta lite om mina drömmar..
"Jag skulle vilja jobba med något band.. Typ fixa hotel och deras autfits". HALLÅ? det va nog det dummaste jag någonsing sagt, och ändå säger jag mins 20 dumma saker i timmen, minst... Men den stavningen var rätt rolig. Det kanske roligaste av allt var att jag verkligen satt och tänkte innan.. Att nej men vafan det MÅSTE ju stavas så.. Hur fan annars? Nej men ah det gör väll det.. Men för säkerhetens skulle så skrev jag ju efter att det är la fel till plott. Och mycket riktigt, det var fel! Hahaha

Idag har jag varit i skolan, bakis som jag vet inte vad! Fyfan vad jag hatar att var bakis.. Sovit ca 4 timmar inatt. Yeah upp till skolan efter det. Aj mitt huvud, min mage och mitt illamående. Usch andra gången denna veckan i skolan.. Inte okej!

Nu snart skall jag och höje palla oss ner till valhalla och simma i en timma! Har alltid simmat 1km innan men nu tar vi det ett steg längre till att simma en hel timma istället! Känns inte att man får ut så mycket av 20 längder så nu blir det väl det dubbla. Bra för jag behöver verkligen detta! Skulle ju börjat träna med Olivia? Fast det SKA jag/vi :P jag ska fan se till att få våra dökött att röra på sig (och försvinna!)
Ikväll ska jag bara vara hemma och kolla på idol! Orkar fan inget annat. Såg att zozo går på TV ikväll. Har aldrig set den så det är väll dags nu då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0