Gossip girl

OH NO!

Det var det värsta jag sett i hela mitt liv!
Hon sa jag älskar dig, han dissa henne. Han kom tillbaka men bara lämnade henne, igen? NEJ! De måste bli dom två det går inte annars.. Det är förfan det jag väntat på hur länge som hellst! Chuck och Blair, det ska vara dom två! Det måste.
Har L & R ett barn ihop? Hjälp. Är det en pojke eller flicka?
S kan inte ta E, hon ska vara med Dan. fattar hon inte det själv? Nate och Vanessa? Nej han ska vara med Jenny. Va fan är det som händer med världen? Har dom gått och blivit dumma i huvudet på riktigt? Rätta nu till detta, TACK!

Måste vara den bästa serien någonsin! Den är fan bättre än Dödlig fångst..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0