Circus

Siter och lyssnar på Britney Spears nya skiva Cirkus. Fyfan vad den är bra! Jag gillade sista skivan skarpt men denna.. WOW
Har aldrig gillat henne mycket men ojojoj denna tjej är grym! Tråkigt att allt gått så snätt för henne nu de senaste året. Hoppas att denna skiva ger henne lite tur och är början på ett bättre liv!

Imon ska jag vara i skolan hela dagen! Usch, har föreläsningar från 11 till 16. Kunskapsdag, vad fan ska det vara bra för? Snabba cash och hur man skriver ett cv? Det första behöver jag ju iförsig och lär mig skriva ett cv med kanske.. Har ju dock mitt jobb men där är inget jag har tänkt att stanna så mycket längre. Älskar folket men fyfan för dem ibland.. ;)

Blev tillfrågad av josse nu om jag vill följa med ut imorgon. Anna Felicia Vilumsons, du måste lära dig att säga nej. Lära dig att spara pengar och att festa inte är det ända i livet..
Söndag, Onsdag, Torsdag + en/två dagar i helgen.. Ajajaj Felicia inte bra. Men jag får ta tag i det problemet nästa vecka! Ska jobba nästa helg så får väll ta igen det nu i förväg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0