8 december



Har varit och simmat med min kära höje!!
Jag fick problem med mig rygg så jag fick ta en paus.. Jag och juni kärade ner oss totalt i en av badvackterna (juni gjortde det sist då hon frågade efter en ring som vi kunde släppa på botten och dyka efter..). Men jag såg honom idag, utan tröja! Och det var mig en vacker syn kan jag berätta.. Ojojoj
När jag gick förbi honom själv höll jag på att gå in i trappan.. Sen varje gång jag och juni simmade förbi hans vatengympapass saktade vi ner farten.. Vi funderar på att börja gå dit. Vi tror också att alla tanter som var på det (för det var bara tanter på hans pass) går dit bara för att kolla på han. Jag fick mig också en ond blick av en av tanterna.. Hon var väll rädd att vi skulle ta honom ifrån henne. Och du behöver oroa dig!

När vi kom hem spelade vi need for speed! Ååååh det är så roligt :) Vi ska göra det imorgon också. Om vi hinner..
Tror dock inte vi gör det för höje ska städa och sen ska i köpa julklappar. På kvällen blir det pannkakor (det är ju tisdag) och sedan ugly betty och DH. Men jag får väll köra själv när juni städar, även om jag inte får en lika snabb bil då.. :/
Skulle plugga nu för ha jätte många sidor till imorgon. Gick ifrån lektionen då jag ändå inte kunde konsentrera mig på det jag skulle.. Är lite svårt på dessa lektioner då mina tankar är någon HELT annan stans! Satte mig nu, men eftersom jag inte hänger med på lektionerna så gick det inte så bra. Får väll ta tag i mitt problem imon och iaf försöka konsentrera mig på rätt sak!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0