081218

Vaknade vid 11 idag. Åkte in och åt frkukost/lunch med carro. Blev sushi <3
Sen hade vi case avslut och sedan julavslutning. Sista riktiga skolavslutningen  någonsin för mig :/ Bara studenten kvar, är ju dock avslutningarnas avslut, men det är ju ingen riktig skolavslutning.

Åkte in till stan med Juni och hittade julklappar till mig :) Från henne och min syster dippen. Sen åkte vi hem och gjorde pepparkakor. De blev jätte fina!! Jag gjorde den finaste! Gjorde massa glasyr som vi dekorerade dom med :) Var alltså här min blev finast.. Drack glögg också, riktigt julmys!!

Ska jobba imorgon och på lördag, söndag och måndag med. Kul.. 15 dagar utan en ledig dag.. Men jag måse ju ha mina pengar nu när Italien närmar sig på riktigt!! Så jag får stå ut, men det ska nog gå.. Jag och höje hade lite Italy snack igår. Gud vad jag längtar!! Men det visade sig att bussen inte går fören 10 på morgonen och vi hade ju hoppats på mitt i natten så det var mörkt när vi åkte. Men så blir det inte, men jag gillar det ändå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0