081217



Har hittat mig en ny sida.. Kanske inte den bästa men fanns några fina saker. Eller dessa här över va väll de ända fina egentligen.. Men det är alltid roligt att hitta lite nytt :) Denna sida hade lite annan stil än de andra som jag varit inne på (asos, forever21 & nelly är de bästa!). Men finns ju de som gillar olika saker så olika sidor passa olika folk. Gojane passade inte mig så bra men dessa fem saker här över önskar jag att jag hade!



När jag satt och letade efter jul och nyårs kläder hittade jag mycket som jag gillade som kanske inte passade jätte bra till dessa två tider men som jag mer än gärna skulle vilja ha! Älskar den laxnyanserade väskan!! Och de blommiga armbanden! Klänningen än underbar och nitar älskar jag just nu så skorna och de andra väskorna skulle jag inte tacka nej till! Jag vill ha! Jag vill kunna köpa alla kläder som jag tycker om! Vilken dröm det hade varit, att bara kunna köpa hur mycket kläder som hellt och hänga i sin stoora walk in! Det är något som bidrar till att jag verkligen vill bli något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0