081215

Har inte skrivit på jätte länge.. Har dock inget att skriva om.. Har jobbat hela helgen och har prov nu i veckan så har inte gjort något mer än att jobba och plugga.. Ska jobba lördag, söndag & måndag nu i veckan. Måste ha pengar nu när jag och höje ska åka till Italinen!
FYFAN vad det ska bli roligt! Längtar så jag dör nästan. Bussresan <3 Bo på hotell men min underbara höje <3 Gå ut så ofta vi kan! <3 Det ända problemet är hur fan vi ska kunna gå upp så tidigt för att hinna med skidbussen som går vi åtta eller nio.. Känner redan nu ångest för det då vi kommer vilja gå ut varje kväll. Men får köra på varannan lugn och varannan vild ;) Och de dagarna vi ska köra på en vild får vi ta en liten nap innan ;) hahaha. Men det kommer bli den bästa resan! (bortsätt från Tyskland då, inget kommer kunna jämföras med det.. Framför allt inte när jag stod där med Bill rätt framför mig <3)

Sen kommer plotti upp den 22:a också! LOVE! Ska springa på stan och köpa sista minuten klappar till henne.. Jag har ju redan köpt alla mina! :) Sen är det Julafton! Mysigt värre. Gud vad tiden har gått fort.. Känns som om detta året har gått på tre månader. och igår gjorde mina föräldrar första skinkan! pappa gjorde pepparroten idag med, så det blir frukost för min del imorgon, mumma!
Men det måste ändå ha varit ett av de bästa åren! Sommaren 2008 var det bästa.. Eller bara de fyra tillfällena! Resten va typ skit.. Ne Åsa var rätt mysigt med :) Tack Olivia! <3

Men med jul kommer nyår och med nyår kommer nytt år!
2009 ska bli det bästa året! Italien, Prag, Stockholm, Studenten, sluta skolan, börja jobba heltid, LA, kanske flytta ihop med plotti om hon får jobb här, jobba ännu mera så att våran flytt till ÄNGLARNAS STAD kan bli av! Sen kommer också antagligen våra amerikanare hit på turne!! Fyfan vad jag saknar dom <3 Förhoppningsvis får vi följa med en sväng och så ska jag försöka fixa mig kontakter som jag kan ha användning för i LA sedan! jag ska göra mit liv till det bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0