Ska sjunga om en svamp..

Gick ju inte så bra för Sverige som jag hoppats på. Fan. Jag trodde verkligen att det skulle gå bättre! Tyckte överlag att bidragen va riktigt dåliga! Gilla Danmark bara för att det va Ronan.. Eller den var till för honom och skriven av honom och det hördes därför bra!

Men Norge. jag förstår det verkligen inte. Visste den va la lite mysigt så men hallå? Fan heller rekord poängdbra! Nej verkligen inte. Melodian va ju bra, eller bra den satte sig ju. Men texten? Hallå!! Var det fjantigaste.. Nästa år ska jag fan sjunga om att jag gick i skogen och plocka svamp från träden.. Men svamp låter kanske inte så bra på engelska.. Men morötter då?

Men grattis Norge.. Söt va han ju i alla fall!
Men någon annan som var det och 1000 gånger om var förra årets vinnare Dima. OH MY LORD va snygg han va! Det såg jag aldrig förra året, eller då va han inte snygg.. Men idag! YEY

Kommentarer
Postat av: MissCM

Jag håller med dig! Jag tyckte däremot att det fanns bidrag som var bättre än Norges.. Det jag inte förstår är hur Norge kunde få så sjukt höga poäng hela tiden. :/ tyckte låten var lame.

2009-05-17 @ 01:04:04
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0