Hanson

Vad har hänt? Ojojoj här har man blivit snygg. Har ju alltid varit lite kär i dem, framför allt i Taylor, kan ju säga att han fortfarande leder.. Men fyra barn när man är 26, lite för fort gick det väll? Alla tre har idag fru och barn. Taylor gifte sig med ett gamalt fan ( det finns alltså chans att jag vid 26 är gift och har barn med Bill, håll ut!). Blev lite förvånad för jag trode starkt på ryktet om att isaac var gay.. Men hepp det var tydligen bara ett rykte för han har fru och två ungar.. Eller han kanske aldrig riktigt vågade komma ut? Jag kommer nog hela mitt liv se honom som gay. Tänk vad bra det hade varit, en så stor stjärna (för deras stjärnglans de uppnådde under deras storhetstid lyser än!) som vågat komma ut..
Men vart tog de vägen? Ett bra album sen var de gone.. Satsade på familjen ser man ju nu.. Tråkigt!




Lillen har ju verkligen jobbat upp sig, från sötnos till snygg! Wraaaw...


Kommentarer
Postat av: Anni

Euw. De var fula då och de är ännu fula om du frågar mig.

2009-03-26 @ 23:34:27
URL: http://eyecandy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0