brännbrännbränn

Fan snygga tränaren var inte där idag.. :/ fast det visste vi ju redan att han inte skulle.. Men våran är rätt sexig han med faktiskt, får klara oss med honom. Haha fast känns lite dumt att han typ lådsas slå på mig eftersom jag alltid råkar stå exakt framför honom.. Aja

Fan jag vill bara lägga min i sängen och sova litte min student dag. Eller nej baldag. Fast jag har ju ingen klänning än så blir ju lite svårt då. Men iaf har så jävla mycket i skolan! JAG ORKAR INTE! Jag får panik fan. Fast fan jag vill inte sluta skola heller. Jag blir vuxen, jag måste jobba. orka jobba varje dag i resten av mitt liv typ.. Fan vad jobbigt livet skall vara. Tänk om jag kunde typ vinna 1000 miljoner och leva på det typ resten av mitt liv, vad allt hade varit skönt då. Fast tråkigt kanske att aldrig ha något att göra. Nej jag vill jobba med något jag verkligen tycker är roligt. men vad tycker jag är roligt? Jag måste tjäna bra med pengar också.. Åååh varför är jag inte bara rik, snygg, känd, framgångsrik & duktig på något?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0