090309

Roligt aktiv jag är här känner jag..
Finns inte så otroligt mycket i mitt liv just nu, eller det har det väll aldrig. Dock var jag och tränade idag så imon blir det att köpa mig ett års kort och träna imon med! Woho nu sätter jag verkligen igång och det är skönt!

Har rätt mycket i skolan nu men jag gör som vanligt inget alls. Fan! Jag orkar inte med skolan längre, nu vill jag bara ta studenten och slippa allt. Fan jag ska på balen också.. Jag vet inte om jag vill det. Det känns som hur jag gör blir det ändå fel. Måste bara hitta den perfekta klänningen. Jag och Bella ska ta en liten sväng om imorgon och leta klänningar. Jag gillar klänningar och nu kanke kroppen kan komma att se lite bättre ut också!

För övrigt saknar jag x. Mycket fast jag vet inte hur jag vill ha det eller vad som kommer att hända nu. Kan dock nästan inte tänka på något annat! Förutom Bill då, han är mycket i mina tankar just nu! 

Kommentarer
Postat av: miss linde

halo =) ville bara kika in och säga godnatt =)

2009-03-09 @ 23:08:46
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0