minisemester

Hem kommen från minisemester. Började i tisdags, jag & juni åkte ner till mitt land. Lagade pastasallad och började kolla på film. Köpte jätte mycket och jätte god mat (det ända vi tänkte göra var att äta). Men fem min in i filmen ringer Olivia och säger att vi ska ha poolparty hos patrik. Så vi fick traska upp till hållplatsen där kebab & lillen (forelllen?) kom och hämtade oss. Hoppa direkt i poolen och glömde vara sociala mot de andra. Jag och Höje blev som två små barn som varvade pool med bubbelbad hela kvällen/natten. Sen decka vi och patrik vaknade på golvet.. Lite elakt av mig att inte väcka han när han trilla ner men jag orkade inte. Aah men vi elda träd med på kvällen.

På morgonen vaknade vi kl 10 och la oss vid poolen. Sen åkte lillen & tatoo och köpte pizza och sen badade vi lite till. Vid två kom vi på att vi skulle åka till systemet så jag och juni skulle hämta våra majskolvar på vägen. Men när vi kom hem kom vi på att vi missade dem där hemma.
Gick ner till havet och till min stora glädje fanns det en rutchbana ner i vattnet och ett "hopptorn" så ännu en gång blev jag ett litet barn. Sen gick vi upp och badade ännu mer pool tills vi åkte hem till mig igen och decka med en gång, runt 11.
Vaknade kl 10 av att min chef ringde och väckte mig så gick upp och sen väckte jag Höje & olivia så åt vi frulle och sen gich vi ner till stranden och solade och badade. Vid tre/fyra var det inte roligt längre så då ringde vi lillen som fick kommaoch hämta oss så badade vi i poolen åt upp en halv kylling och sen åkte vi hem.
Fast vi hann slänga i olivia i poolen så hon blev SVIN sur också. Det var roligt. Vi hade partybilen (eller försökte iaf eftersom hans bror hade den riktiga) på vägen hem och skäkte ca 100 kronor i pant burkar till några sigenare som bodde vid motorvägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0