wops

Ojfan har ju glömt att berätta det bästa som hänt mig på länge!

Igår var en av de bästa dagarna på jag vet inte hur länge. Fick ett jätte fint/underbart/efterlängtat/bäst mail igår av Andy!
En av de amerikanare som jag, Olivia & Sofia umgicks med i sommras. Han sa att de skulle komma tillbaka någon gång i maj och att de ville träffa oss, you girls was fun as hell. Ja va fan vissa har det ju bra ;)
ÄNTLIGEN kommer de tillbaka! Gud vad jag har saknat dem, nej förlåt djävulen vad jag har saknat dem. Hoppas de stannar ett tag! Ååh jag önskar att de bodde här. Men man får inte klaga de kommer ju iaf tillbaka och då JÄLVAR!


Hittade ingen på alla :/ så blir på Alex & Wes + producenten..
Men va fan måste älska dem <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0