the jok

Det blev inget SATC, skivan ville inte öpna sig i min dator.. Så jag bestämde mig för att se Batman - The dark knight istället. Har inte sett den än och efter allt jag hört om den tyckte jag det var tid nu. Efter att våra amerikanare tjatat hål i huvet på oss om denna film så borde den ju iaf vara okej. Så jag satte på den, vad tog det? 15 sec så var jag fats. Har dock bara sett första halvan för jag måste till jobbet. Usch tänk om jag hade fått sitta hemma här hela kvällen och kollat på film istället. Menmen pengarna kallar så finns inget annat än att göra mig lite mat och sedan åka iväg för att jobba till 2. Så jag räknar med att vara i säng runt 5 efter att ha sett klart resten.
Åååh jag längtar till att få komma till jobbet och jobba så att jag sedan kan få komma hem till my new love!
R.I.P. H. L. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0