090119

Jag har ju köpe förbud så jag sitter nu i timmatal och kollar på allt jag hade kunnat köpa om jag hade haft pengar eller fått använda dem.. Vet inte om det är så bra att jag sitter och kollar på kläder när jag absolut inte får köpa några! Jag kommer ju bara göra det ändå, eller nej det kommer jag inte jag får inte!
Men jag får ju iaf drömma om dem.. Det kan ju ingen hindra mig från, förutom mig själv då och det borde jag ju..


I sommar vill jag ha väldigt sommriga kläder! bara jordnära eller blommiga! Riktigt sommrig skall jag vara i sommar och förhoppnings vis inte i Göteborg..



Dessa balleringas bara MÅSTE JAG HA! De blommiga kommer vara de första jag köper när jag får börja köpa kläder igen! Utan tvekan, sen om det följer med ett par svarta och rosa med spelar inte mig någon roll..
De andra paret skulle ju blivit mina redan förra men vet inte vad som hände.. Så det får jag väll också ta och fixa nu till denna!

Kommentarer
Postat av: C

Om du tycker att du haft många läsare de senaste dagarna så är det bara jag som väntar på att du ska UPPDATERA BLOGGEN!!!

2009-01-23 @ 23:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0