090104

Känns som jag borde sätta upp lite mål för det nya året.. Har inga direkta nyårslöften för jag tror inte på sådant. Eller det funkar inte på mig.. Tror dock inte att jag kommer följa mina mål heller.. Men jag måste ju försöka.
Nytt år - nya möjligheter!

  • Träning
    Köpa mig ett gymkort! Träna minst två gånger i veckan + solning.
    Börja springa med pappa igen, i alla fall en gång i veckan.
    Kvälls/morgon promenader, går dock bra med dagar också..

  • Ordning & reda
    Inte slänga alla mina kläder på golvet, jag har ju en tvättkorg!
    Lägga in mina rena kläder med en gång mamma kommer in med dom så de inte bara blir liggande i fotöljen och högen bara växer..
    Hålla ordning i alla mina hyllor, smycken..
    "Storstäda" mitt rum oftare! Har ju så litet rum så det kan knappas kallas storstädning..
    Inte spara på massa onödiga prylar som ändå bara blir liggande.

  • Ekonomi
    Inte köpa massa kläder som jag ändå bara kommer använda en gång. Tänk igenom minns två gånger innan köpet..
    Försöka jobba mera på vardagar.
    Spara ca 700 kr i månaden!
    Inte spendera lika mycket pengar ute som jag gör nu..
    Inte fika/äta lika mycket ute. Två gånger i veckan max (då räknar jag in både fika & mat)!
    Sluta bjuda alla på allt hela tiden!

  • Framtiden
    Måste börja fokusera mer på mig själv.
    Fundera över vad jag vill göra med mitt liv.
    Börja räkna på/fundera på egen lägenhet.
    Hitta skräddare till min bal klänning (hitta en date med för den delen...)
    Sy min studentklänning.
    Satsa mer på att komma nära min familj.
    Göra studenten till något bra, se på den som möjligheten att komma ut i det verkliga livet.
    Innan studenten måste jag dock verkligen satsa på skolan denna sista terminen! Två case + geografi B kvar. Ska ha mins ett MVG!
    Bli mer säker på mig själv. Börja tro på mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0