imorgon

Då kör vi igång, eller jag. Ska börja starta om mitt liv då. Nu ska jag äta nyttigare, äta frukost, bort med allt onyttigt småätande, frukt, nötter & andra nyttigheter är klart välkommna. Jag ska promenera och göra små träningar här hemma. Små tränadet hemma är dagligen, promenaderna även det eller varannan kan nog inte börja för hårt för då kommer jag tröttna. Sen när jag börjat bli lite bättre så sätter jag igång att springa med pappa igen. Så i vår då jälvar kommer jag vara träningsnarkoman för hoppningsvis! Och även om jag sagt detta innan så tror jag att det kan funka denna gång, för nu har jag ett mål på riktigt!
Hittade ett gamal kort i fredags som gjorde att jag verkligen fick igång motivationen på rikgtigt! Jag ska även klippa mig och färga håret blont när jag kommer hem från Italien. Nu ska jag bli snyggare än jag någonsin varit! Lycka till mig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0