i m y.

Imorgon skall jag ha en riktigt nyttig dag! Promenad, plugg och fortsätta rensa och städa i mitt rum.
Ibland kan det vara lite bra att vara deppig som jag är nu, för jag har fått så jälva mycket kraft till att göra saker som gör att jag mår bättre och får det bättre. För jag måste ju försöka göra detta så bra som möjligt för mig själv. Även om jag hellst av allt bara skulle vilja lägga mig under täcket och inte vakna fören den rätta tiden kommer.. Men frågan är ju bara när den är.

Aja nu ska jag bli snygg! Ska verkligen komma igång nu, vet att jag sagt det 1000 gånger. Men jag gör "hemma träning" varje dag nu! Så imon ska jag ta en lååååång promenad när jag vaknar. Sen ska jag ringa till SATS och fråga det där med 10 kort.. Nu när Olivia köpt så känner jag ju fan press på mig.. Men det får bli 10 kort eftersom jag vill flytta bort här ifrån!
Nej nu ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: Fia

Låter som du kommer ha fullt upp imorgon =)

2009-02-18 @ 23:50:08
URL: http://sofsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0