GA



Och om mindre än en timma börjar mitt kära Greys Anatomy igen! Vad glad jag blir nu när alla serier är tillbaka. Känns som om allt blir som vanligt igen och att vardagen är tillbaka nu efter deras lov. Känns som om detta gör min dag lite ljusare i alla fall. Måste ha varit den sämsta dagen jag haft på länge! Hoppas bara att avsnittet är bra nu..

Är doch fortfarande jävligt sur över att Efterlyst bytt till onsdagar! Det måste vara det dummaste tv3 gjort! Hur fan kan de lägga det på en onsdag? Det bästa va ju när det låg på en torsdag för då var det ju efterlyst! Tisdag - DH, onsdag - GA och torsdag - efterlyst! Det var ju så det skulle vara och det var ju bäst så för då fanns det ju ett jätte bra program varje dag att kolla på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0