den första

Sticky var bra.. Hade kunnat vara bättre utan alla intiger och för fulla kompisar.. Haha
Men jag träffade honom. Glamrockare från Italien! Woow min första glamrockare! Haha ;)
Träffade även världens snällaste glamrockstjejer som tyckte att jag verkligen skulle bli glamrockare och som ville hänga med mig! Naaw, synd bara att jag inte vet mer än dom än att den ena heter Kerstin och jag hatar henne. Jag är så avundsjuk på denna kvinna för hon har hånglat med Andy, min Andy! Det var ju jag som skulle sluta med honom.. Eller iaf hångla med honom inte hon.. Aja hon var glamrockare och jag antar att dom vill ha glamrockare.. Men va fan hon var otroligt trevlig så kan ju förstå honom.. Men oj så avundsjuk jag är!!

Är sjuk idag så blev inget jobbande för mig.. Fan jag som behöver pengarna.. Spelar ingen roll hur sjuk jag är imon, jag ska jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0