rockie

Var inne i stan och hämtade mina byxor. De från Gina var förstora och de fanns inga i min storlek. Hittade ett par ännu finare på H&M. !00 kr billigare, behövs verkligen nu när jag är pank, mer byxor och inte jeanstyg, mindre hål och de flesta hålen var nere på benen. Så nu slipper mitt fett trilla ut ur alla de stora hålen som va på de första byxorna. Allt på dessa var mycket bättre!

Nu ska jag ner och äta årets första grillmiddag! Blir inget sticky ikväll så ska vara hemma och kola på The Hills & Gossip Girl! Mysigt. Imon åker jag med Olivi och hennes familj till björkö! Ska bli skönt att komma iväg och få umgås med Olivia och lilla Inez! Och det kanske bästa av allt, vi får påskägg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0