julmys

Ååh denna känsla. Hatar den och älskar den på samma gång! Underbara människa, hade kunnat leva länge på bara din blick...

Fick ett jätte gulligt samtal idag :) Från Jensa, umeåbo som förflyttat sig till oslo. Ringde när han satt på bussen nästa här och frågade vad jag skulle göra imorgon. Hade mina planer på att ha en mysig hemmadag med julmys. Ta en promenad, sola, baka julgodis, köpa mig en skinka och fixa den och annat mysigt julmys. Har inte kännst något inför julen än förens idag när jag satt och åt gröt kom jag på det. Gud vad mysigt det är!
Tyvärr kom jag på en annan sak också när jag satt där med min gröt. Jag är laktosintollerant.. Grattis.
Nu är det alltså pälsdjur, damm, mögel, fukt, all sorts pollen, dun, ull, all frukt + tomat, nötter och nu också laktos. Yejj.. Är säker ett par saker till som jag glömt.. Börja bli lite för mycket för att hålla reda på. Så ska boka tid för läkaren i nästa vecka.
Tillbaka till Jensa då.. Så frågade han om jag ville följa med honom och köpa kläder, tussen, självklart svarade jag ja. Stan? Felicia? Banga? ALDRIG! Så jag och höje ska med in och kolla kläder och julklappar imorgon. Mysigt! På söndag blir det ännu mer julmys på Liseberg!

Jag och höje var väldigt duktiga idag! Vi simmade i en timma och fem min, 35 längder! Fyfan vad vi är duktiga. Så blir att köpa 10 kort nu och göra detta två gånger i veckan.. Måste sätta oss ngon dag nu och lägga upp ett pratschema.. Mycket tid = mycket prat! Nu ska jag sova, god natt!


Den dumma gröten fast blev rätt mycket jul känsa från den och mammas lilla pyssel på bordet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0