f filli jonkas

Har varit på två föreläsningar i skolan idag. Den första om hur man hittar en lägenhet. De olika typerna av bostäder, första- & andrahandskontrakt och hur man får leva i en lägenhet. Var nog rätt bra att höra hur man skall gå tillväga för att så fort som möjligt få en lägenhet. Det är ju en stor brist. Får hoppas att man hittar sig en om något år :)

Den andra föreläsningen var om arbetsförmedlingen. Jätte bra :) Fick lära mig mycket om hur man söker jobb och hur man skall uppföra sig för att hitta ett. Kan behövas eftersom jag vill ha lite nya jobb nu vid sidan av donken. Finns massa små ströjobb ute på deras hemsida som jag snart ska kolla in och kanske söka några!

Imon skall jag till Chez med jobbet! Hahah roligaste folken att festa med. Ska bli roligt! Sen ska lilla issakissa natta hos mig :)
Får se vad som händer i helgen. Skall till Liseberg en sväng med höje och olivia! Mys, köpa knäckäpplen och brändamandlar, mumma. Sen skall jag väll förhoppningsvis ut en sväng med :) Får se. Är ledig i helgen men hade viljat jobba, för jag behöver pengar! Nej jag ska söka jobb nu. Hej!

För övrigt är resan till italien nu bokad! Jippi. Filli & Jonka v 7.. Lycka till :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

http://amanddaj.blogg.se/2008/november/tavling-vinn-harforlangning-varde-1500-kr.html#comment



Sugen på löshår? Var gärna med i min tävling där du kan vinna extensions! :)

2008-12-04 @ 16:01:33
URL: http://amanddaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0